søndag 4. januar 2009

Helgen


Jah.. da har jeg nettopp kommet hjem fra en tur hos min mor i rømskog. Hadde med meg sønn og kjæreste.. var deilig å kunne slappe av og sove så lenge jeg ville.. Siden det var helg så måtte vi jo seff drikke litt.. jeg orket ikke så mye men min kjære og min mor var veldig i humør.. he he.. var morsomt nok å se på dem da.. de kranglet jo nesten om å være midtpunktet.. men trur min mor vandt..

Møtte et veldig hyggelig par da. hvor kona har strikket en brudekjole.. den var suuuper fin.. så vurderer veldig kraftig masse å låne den til bryllupet mitt.. tenker at det må jo være bra orginalt å bruke en strikket brudekjole? den satt ihvertfall veldig bra.. og siden vi ikke skal ha et helt tradisjonelt bryllup så passer det jo bra..
skal ha den som et sterkt alternativ. skal gå på prøve runde med mamma snart for å se hvilken fasong som kler meg mest.
Kom til å tenke på at det er kanskje ikke så gruelig lenge til august.. så burde kanskje fortsette med planleggingen.. he he..
har jo kommet et stykke da.. har funnet lokalet, dato, gjesteliste, fotograf, mulig brudekjole, kjære skal få låne dress av min stefar siden han driver en herrebutikk, blomster får vi billig, hmm.. sikkert noe jeg glemmer å nevne. har jo to flinke og kreative forlovere..
Så det vi må prøve å få til nå er musikk og mat.. for det må vi få bestillt snart trur jeg.

Har desverre fått på meg litt julepolstring. så jeg måå bli flink til å gå litt turer. det funket veldig bra ifjor ihvertfall. men trur det er lurt om jeg finner noen som kan mase på meg.. he he.. ihvertfall i begynnelsen. for det er jo den som er værst.

jobb i morgen. gleder meg å se barna igjen. høre om hvordan de har hatt det i jula.

nei nå skal jeg kose meg litt foran tven før det er natta..

håper alle har hatt en fin helg. (i kulda)

natta.

1 kommentar:

  1. Får håpe det går nå :)

    Koselig at du har hatt ei fin helg da :)

    *glemt alt jeg skrev istad.. *

    *Dama i skogen*

    SvarSlett