onsdag 7. januar 2009


En liten utfordring.. den skal vi da klare...

4 jobber jeg har hatt: hmm.. hobby hjørnet, prix, en barnehage i rælingen og nå jobber jeg i en barnehage i skedsmo.

4 filmer jeg kan se om igjen: Wanted, Van the man, pirates of the carabien, stardust,(og egentlig veldig mange flere)

4 tv programmer jeg liker: One tree Hill, The big bang theory, Super natural, greys anatomi.

4 steder jeg har vært på ferie: hmm.. Tyrkia, Kreta, Danmark og desverre sverige.. hehe

4 ting jeg vil gjøre nå: Bli frisk, Komme i form, gå ned 10 kg, vinne i lotto.

4 steder jeg ville vært nå: et varmt sted, et varmt sted, et varmt sted, og et varmt sted.

4 ting jeg ikke kan være uten: kinder sjokolade, tab xtra, Felix og Grus

jeg utfordrer alle som leser dette og har en blogg selv. Tar du utfordringen ? ;)

5 kommentarer:

  1. Hva med kuli og kalde pølser :P

    *dama i skogen*

    SvarSlett
  2. he he.. kunne bare velge 4 ting.. kuli og kalde pølser er nok på 5 og 6 plass.. he he

    SvarSlett
  3. hehe.. syns faktisk ikke kuli er noe godt etter endringene som ble gjort :( de ødela alt for meg..

    *dama i skogen*

    SvarSlett
  4. ja du sier no der.. den smaker ikke det samme.. kanskje derfor det aldri frister å kjøpe det lengre..

    SvarSlett