onsdag 21. januar 2009

Uff som tiden flyr

He he.. ja det varte jo ikke så lenge.. Felix kastet opp i barnehagen på tirsdag.. så da var det å dra hjem igjen da.. men han har ikke vært noe dårlig etter at vi kom hjem og virker helt frisk..
så skal i barnehagen med han i morgen.. Nå er jeg LEI av å måtte være hjemme..

Skal bli godt å komme meg på jobb igjen. savner barna.
Kunne ikke tenkt meg å jobbet med noe annet.
Er så deilig å få den daglige bekreftelsen av at noen syns du er et bra menneske. Har ikke akkurat møtt så mange barn som klarer å late som at de liker noen. Så man får ganske så ærlig respons hvis man prøver no nytt eller spør dem om noe.. hehe

Husker et utsagn av en gutt på 5: "Hvis jeg går ut i snøen naken, får jeg stiv tiss da?"

må nesten begynne å skrive opp alle disse morsomme tankene barna kommer med iløpet av dagen.. he he..

I går kveld når jeg skulle legge Felix så forsvant han inn på badet alene.. han kommer så ut hvor han har tatt av seg alt unntatt body og bleie. han trengte hjelp til bodyen. jeg hjelper han og han løper inn på badet igjen.. når jeg 1 min senere går inn til han står han der naken, hvor han har lagt bleia i søppeldunken og prøver å få på seg en ny.. hehe.. dette trengte han litt hjelp til da... Men pysjen får han på seg selv..









Han vokser så altfor fort.. Hvor har han gjort av den bitte lille babyen min..? he he..
Han overrasker meg hver dag med noe nytt han har lært..
Helt sykt at det går ann å bli så glad i noen. trur jeg hadde visnet bort og dødd hvis det skulle skje han noe.. Er så glad i han at det nesten gjør vondt. Hvorfor fikk jeg ikke unge før.. he he.. neida.. jeg er vel en ung nok mor.. ble jo gravid når jeg var 20. selvom jeg ikke fikk han før jeg var 21.. men det er jo fortsatt veldig ungt da..

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Var innom og tok en sniktitt på bloggen din. Så stor gutten din har blitt! Han er kjempe nydelig! Er alt ellers bra med deg? Klem Lillian

    SvarSlett
  2. Hei du.. må innrømme at jeg titter innom din til tider også.. morsomt å se hva du lager.. du er kjempe flink.
    alt går veldig bra med meg.
    ja han vokser som et uvær.
    håper alt står bra til med deg?

    SvarSlett
  3. Takk for det! Jeg har det bra, bor fortsatt på lillehammer, men flytter nok nærmere gamle trakter mot sommeren. Leste også at du planlegger bryllupp. Så kult! Når skjer det?

    SvarSlett
  4. ja.. bryllupet blir den 15 august.. så er i full sving med planlegging nå.. har det nesten travelt.. he he.. så bra at du har tenkt det litt nærmer oss igjen da.. nå har du vært borte altfor lenge..

    SvarSlett
  5. å så koselig! Gratulerer! Tipper du er ganske travel da ja, er mye som må ordnes =) Men det er vel gøy også? Ja jeg har vært borte en stund nå, hele 5 år. Så blir godt å komme litt nærmere!

    SvarSlett
  6. ja det er ganske så gøy også, det er det.. ihvertfall når ting går som det skal.. he he..
    må si du er ganske flink med disse kortene dine.. titter hele tiden innom for å se om du har laget noe nytt.. ser så gøy ut.. jeg begynte litt med et album til felix.. men har bare kommet til 1 årsdagen hans.. og der stoppet det.. he he..

    SvarSlett