tirsdag 6. januar 2009

Hjemme syk. :(

Dro på jobb i dag.. Hadde tidligvakt så måtte opp kl 06.45. Merket allerede da at jeg ikke var helt iform men tenkte ikke så nøye over det.. Regnet med det bare var fordi jeg var så trøtt.
Kom meg på jobb.. og etter en halvtimes tid begynte jeg å fryse og svette om hverandre.. en time etter ca var det å løpe rett på do og få opp denne frokosten jeg ennå ikke hadde spist.. (deilig!). :( Så tenkte det var like greit å dra hjem før jeg smittet alle barn og voksne.
når jeg endelig kom hjem så slang jeg meg rett på sofaen. sovnet i en ubehagelig sitte stilling. små våknet litt og tenkte at jeg må jo ihvertfall legge meg ned. men voknet en halvtime senere i samme ubehagelige sitte stilling..!! Hater virkelig når det skjer.. har jo ingen sjans. men men.. klarte å legge meg ned etter en times tid.. så var det å kose litt med do skåla igjen.. !!.. har jeg nevnt hvor mye jeg HATER å være syk.. super teit. teite, teite, teite kropp..

Men over til no annet. Har kjøpt oss xbox 360 da.. har bare 4 spill foreløbig.. men må jo begynne et sted. 2 av dem fulgte med maskinen.. indiana jones (lego) og kong fu panda. var morsomme nok de. kjøpte meg sonic (classic) da.. og kjære kjøpte seg burnout. venter på håndkontroll nr 2. har bestillt den på nett.. så burde komme iløpet av uken.

så morgendagen skal bli spennede. hehe.. ligge som slakt på sofan med dyna og en mugge med saft. spille litt, se på tv, prøve å trykke i meg no mat hvis jeg tør og å sove.. samle opp litt krefter. håper bare jeg slepper å løpe på do..
kanskje jeg skal tørre å bevege meg på en liten lufte tur i nabolaget også.. må se ann formen..

men men.. nå må jeg slutte å synes synd på meg selv her.. he he..
skal bli frisk i en fei og komme meg tilbake på jobb.. eneste som er synd at jeg må ha 2 friske dager hjemme før jeg kan komme tilbake.. kommer jo til å kjede meg IHJEL.. så hvis jeg er dårlig i morgen også så kan jeg ikke komme tilbake før på MANDAG! det er jo evigheter til.. må være frisk i morgen så jeg ihvertfall kan komme på fredag..

nei jeg får prøve å få i meg noe så jeg ikke får føling.. får spise opp nugatti boksen eller no..

Go natt.

2 kommentarer:

  1. dakar lille vennen..

    *sender masse friske tanker så du kommer deg på beina*


    *dama i skogen *

    SvarSlett
  2. tusen takk.. føler meg bedre i dag.. så det går riktig vei..

    SvarSlett