søndag 28. desember 2008

Julen 08.


sandnøttene ble veldig gode. Lagde vel ca 200 stk. Siste rest ble spist opp i går.
Tenker at neste år skal jeg lage to slag.. året etter blir det 3 osv.. og når jeg kommer til 7 så skal jeg begynne å gå nedover igjen..
Så vi får se hvordan det går.
Er ikke mest kjent for å holde meg til ting jeg bestemmer meg for. he he..


Ja.. da var julen over. Har vel egentlig ikke hatt no julefølelse.. Men har hatt en koselig jul fordet da. I år var jeg hos min mor. godt med en hjemme jul. Trengte det etter alt stresset ellers i hverdagen.

Sønnen min koste seg masse masse i julen da. Også ble han jo såå kjekk med dressen sin. Han var oppe til 22.00. Sovnet nesten på gavene sine. Var visst veldig gøy å pakke opp og å dele ut pakker.. :)
Han har vært super flink hele julen. Er så glad i denne go gutten min.

Nå skal jeg jobbe på mandag og tirsdag og så er det fri helt til mandag 5 januar. Er spent på hvordan nyttårsaften blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar