søndag 18. januar 2009

Da var enda en helg over..

Da var helgen straks over.
Føler jeg har fått ladet batteriene litt. Føler meg ihvertfall mere klar for en ny uke nå enn jeg gjorde på fredag.
Nå sitter jeg egentlig å ser på Merlin. premiere på tv 2 nå.. Tenkte jeg skulle se om det var no jeg likte.. Siden jeg er fan av filmer og serier som handler om overnaturlige ting.. vampyrer..fantasi... magi.
Ikke det at jeg trenger flere serier å følge med på! he he

Felix har heldigvis blitt såpass frisk at han kan dra i barnehagen i morgen.. Håper det er leenge til noen av oss blir syke igjen.. Det er så ufattelig kjedelig å være syk.Og ihvertfall når det ikke er jeg som er syk engang.! Også får jeg så dårlig samvittighet av å være borte fra jobb.. Klarer liksom ikke ha kontroll over situasjonen når jeg ikke er der! ;)

Iløpet av denne uken skal jeg ned på rådhuset for å melde meg inn så jeg får bruke trimrommet der.. har noen kilo å få bort før 15 august. Koster visst bare 100 kr i året eller no.. og det er litt bedre enn det sats vil ha i mnd!.. da gjør det liksom ikke no om det ikke ser like bra ut der.. de har visst en del treningsmaskiner der.. badstu og solarium..

Har opprettet en nett side for lettere å planlegge bryllupet da.. på bryllupsdagen.no.. veldig oversiktlig og lett å forstå.. slepper jeg å ha alt på masse forskjellige ark og rote det bort og slikt.. også har de inviterte et sted de kan titte for å få all informasjonen de trenger.. må bare gjøre det ferdig før jeg publiserer hjemmesiden.

Nei nå rekker jeg ikke så skrive mere i kveld.
Håper alle har hatt en fin helg







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar