fredag 16. januar 2009

Litt av hvert.. HodeTømming

Jah. da er det endelig helg igjen. Deilig!
Er så sliten at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Merket det på jobb i dag også.. Hjernen tok helg lenge før dagen var over.. Surra så mye.. Glemte ting.. men men.. Har helgen på meg til å lade opp batteriene mine.. Skal bare på et besøk så burde klare å komme litt på rett vei igjen..

Skal prøve å slutte å spise sjokolade og potetgull en stund nå.. må være litt streng med meg selv.. vanskelig å gå i butikkene.. er jo så slemt å plassere godteriet ved kassene.. duste butikker.. er jo såå fristende.. skal gjøre så godt jeg kan å ikke la meg friste.. må være flink.. hvis jeg skal ha noen sjans å se bra ut i brudekjolen min..

Jeg skal synge 2 sanger i en kirke på en stemmningskonsert i slutten av mars.. var på øvelse på onsdag og plukket ut 2 sanger.. "Home to pooh corner"(Kenny Loggings)og "Come home"(onerepublic).. trur det blir bra.. det er ihvertfall gode sanger å synge..

Nå sitter jeg og ser på Sin City på tv.. har bare sett den en gang og det er rett etter at den kom ut. hadde glemt hvor kul jeg syns den er.. :)
Grus er ute en tur og hjelper sin stemor med å bære inn sin nye tørketrommel..
Så da fikk jeg tid til å tømme hodet litt her før han kommer tilbake.

Er noen dager siden jeg har fått skrevet her nå.. sorry for det. men men.. er sikkert ikke så mange som leser her uansett.. så er jo ikke så farlig.. he he..

Felix er syk igjen. han var hjemme med far i dag. super hovne kjertler,feber og vondt i ørene.. blir han ikke bedre i løpet av morgen dagen så drar vi på legevakta med han.. han har vært sånn siden torsdag. Gjør så vondt når man ser noen som betyr så mye har det vondt. og ihvertfall når det ikke er noe man kan gjøre for å lindre det..
Er jo ganske lett å bli syk i dette været som er nå da.. kan det ikke bestemme seg snart om det skal være minus eller pluss grader..

Uff nei.. nå må jeg avslutte.. ble mye svada her.. he he.. blir sikkert ikke lenge til før jeg må tømme hodet igjen.. tihi..

natta..

2 kommentarer:

  1. dakar lille'n. Puse han på kinnet fra meg da =)
    Godt med helg nå kjenner jeg også. Møkka uke??

    SvarSlett
  2. har puset han masse.. =) han har bare vondt når paracetten slutter å funke. så det er bare dytte i en til med en gang.. hehe.. var hos legen i dag med han.Legen sa det bare er et virus! men ene øret hans er ganske tett.. så skal helle olje i det i noen dager.. for å se om vi får ut noe.

    SvarSlett