onsdag 15. juli 2009

Underkjole

Hmm..
Nå er det ikke lenge igjen til jeg er en gift kvinne!!
Merker jeg gleder meg ganske mye nå..
Har foreløbig ingen bryllupsnerver som det heter.. Trur ihvertfall ikke at jeg har det..
Hva er egentlig bryllupsnerver.. er det usikkerhet om man gifter seg med riktig person? eller er det mer usikkerhet om man har husket alt og at alt skal gå som planlagt?.. Er det noen som vet?

Prøvde kjolen min på søndag og den er så å si ferdig.. bare små plukk igjen..
Men vi fant ut at jeg må ha en underkjole under for den er ganske så gjennomsiktig!

Men mitt store spørsmål er hvor finne en bra underkjole?
Alle steder jeg har sett er det bare noen stygge korte som kommer til å synes i utringningen!! og det er jo ihvertfall ikke pent!

Noen som vet hvor man finner noen som ikke er så dyre men fortsatt ser bra ut.. ?
Kan jo kanskje prøve å bare finne en vanlig tynn kjole og ha under også?
Merker at jeg ikke har så mye peiling på akkurat sånne ting..
Så tar veldig veldig gjerne imot alle råd jeg kan få!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar