søndag 12. juli 2009

Temafest.


Her kommer noen bilder fra temafesten.. trur de fleste hadde det veldig morsomt.. jeg hadde det ihvertfall ganske så morsomt..
er litt smått fyllesyk i dag.. men det var verdt det.. he he..


Først har vi meg i et forsøk på å være Tingeling . Dette er første og forhåpentligvis siste gang jeg går i paljetter!!


Dette er Jesper Jesus....


Kine Kanin... og Frekke Frøydis eller no.. i bakrunden..


Lisa Lefteye Lopez bedre kjent som Lillian og hmm.. husker ikke helt hva Anders skulle være.. hehe.. men var vel no Arsenal eller no.. ihvertfall no fotballfyr.. he he.. Sorry Anders for at jeg ikke husker..


Her har vi da Kime Kattepus... Forøvring hun som hadde bursdagstemafesten.

Dette er da Maleren Marit....Etter en laaang dag med kosten..
Og hvis det er noen som har lurt på hva Julenissen egentlig heter så er det Jan.
Vi hadde også Lise den fantastiske Legen og Sheiken Sebastian.
Fredrik Fred Flintstone hadde vi også æren av å feste med..



Tusen takk alle sammen for en morsom kveld..
med veldig mange rare og personlige
spørsmål i form av en drikkelek som bursdagsbarnet hadde
mekket sammen.

Jeg fikk blandt annet en lapp hvor det sto:

Hvis du måtte velge, ville du
bæsjet på brystet til noen eller blitt bæsjet på?

Noe som sendte meg i en syk latterkrampe siden jeg virkelig ikke hadde forventet meg et slikt spørsmål..!! Tusen takk for det KIME.. he he..

Håper alle har hatt en super helg..








2 kommentarer:

  1. Jeg synes du var nyyyydelig som Tingeling vennen. Den kjolen må du jo spare på om det blir liknende fest en gang =)

    SvarSlett
  2. He he.. Tusen takk vennen..
    Ja skal nok ta vare på den som et kostyme ja.. bruker nok ikke den bare for å pynte meg.. he he..

    Bare hvis jeg vil ha masse oppmerksomhet.. he he

    SvarSlett