fredag 3. juli 2009

jada.. ting tar tid...

jaaaa...
jeg skriver visst ikke så ofte jeg..
tiden går jo så utrolig fort. orker jo så lite når det er så varmt ute.
skal ikke klage over varmen altså for vet aldri hvor lenge vi får ha den.
skal jo begynne og regne og bli kaldere snart har jeg hørt. :(

og det blir veldig kort i dag for jeg må snart begynne å ordne meg istand.
skal på en bursdagsfest i dag. blir koselig. :)

har fått meg mac da!! liker den kjempe godt.. ville prøve no nytt.. har jo bare erfaring med pc.

nå er det meste klart til bryllupet. gleder meg til å pynte og dekorere lokalet. trur det blir veldig fint der.

15 juli kommer det en frisør/makeup artist til meg. skal prøve å finne en frisøre å ha på den store dagen. gleder meg til å se om hun har noen lure ideer eller tanker.

nei nå må jeg begynne å ordne meg..
skal prøve å ikke vente så lenge til neste gang med å skrive.. også skrive litt mer...

håper alle koser seg i varmen..
vi snakkes snart igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar