søndag 5. juli 2009

Da begynte regnværet..

Jaaa.. Da var sommeren over eller? Hvor lenge skal dette regnværet vare da?
Blir jo ikke brun av dette! he he..
Nå har jeg ligget i sola så ofte det har vært mulighet pluss at jeg har tatt solarium. Jeg tar t.o.m kosttilskuddet betakaroten, som skal hjelpe til med pigmentene..
Så med alt dette har jeg klart å fått litt farge!
Jeg har gått fra å være lik bleik til å bli litt mindre bleik.. men fortsatt bleik.! :(
men gir ikke opp ennå.. har jo fortsatt 6 uker på meg!
så er ganske sikker på at jeg klarer å få en passe farge til bryllypet!
håper jeg!!
Ja ja.. .blir nok gift uansett! he he..
Men har jo lyst til å ikke være likbleik på bryllupsreisa og så bli kjempe brent de første dagene.. for det ødelegger på en måte med resten av ferien.

Mamma er snart ferdig med kjolen min! den blir kjempe nydelig. veldig glad hun ville sy den. for trur ikke jeg hadde blit 100% fornøyd med en kjøpt en.. føler jeg letet ganske grundig etter en å kjøpe.. men alle hadde no ved seg som jeg ikke likte..
Det blir jo ikke no problem når mamma syr den! for hun syr den jo akkurat som jeg vil. Også er det jo så sinnsykt mye billigere!! trur kjolen kom på ca 1500 kr!!

Nei nå har jeg en ikke fullt så liten tass som maser etter å leke med biler på rommet med mamman sin..

Snakkes.. ha en fin dag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar