lørdag 11. juli 2009

Temafest

I kveld skal jeg på temafest!
vi skal kle oss ut som noe som begynner på forbokstaven i navnet ditt!
Jeg brukte lang tid med å finne ut hva jeg skulle være.. hadde noen alternativer..
som f.eks: telt, tog, tampong, tingeling, tigergutt,taper, tennåring, tyv, trener... og noen til..

Så i går var jeg på senteret etter jobb og prøvde å finne fram riktige klær som kunne ligne det jeg skal være.. føler jeg har fått det til så godt jeg kunne uten at det skulle bli for dyrt..man burde kunne klare å se hva/hvem jeg skal være.
Så blir spennende å se om noen faktisk klarer å se det.

Skal legge ut bilder i morgen eller no..
Trur det kan bli en morsom fest.. Jeg er egentlig ikke en sånn super fan av temafester.. men det kan være veldig morsomt.. hvis det blir gjort ordentlig og festen er gjennomført..
Noe hun som skal ha festen er veldig flink til.. :) :)
Så jeg gleder meg masse.. Skal prøve å få tatt noen bilder av festen og legge ut her... he he.

Håper alle får en kjempe fin lørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar