onsdag 29. september 2010

Sørmarka

Ja i dag har jeg vært på Fase 2 kurs gjennom Fagforbundet.. dette er et 100 timers kurs. og vi har hatt vår første kursdag i dag. På sørmarka kurs og konferanse senter.
dag 2 er i morgen.. også er det ikke dag 3 før på mandag.
Skal lære masse om Fagforbundets historie. Hva dem står for og jobber for. arbeidsmiljøloven.. rettigheter og plikter.. og mye mer. :)
Gleder meg til å få lært masse. :)
Er stolt av meg selv. Klarte å kjøre hit helt alene uten å kjøre feil.. 
så er veldig spent på om jeg klarer å finne veien hjem igjen.. he he.. 
ender sikkert opp i drammen eller no. ;)

Blir nok en ganske tidlig kveld på meg i kveld.. Ligger allerede i senga med dyna godt pakket rundt meg. 

I går strikket jeg en lue til sønnen min. han har maset så mye etter at jeg ble ferdig med min egen.. den ble litt stor.. men klarte å stramme den inn litt helt nederst.. så ble tøff alikevel.. skal prøve å få lagt ut bilde av den i løpet av uka..  :)


Nå sier jeg natta. :)  ønsker alle en god onsdagskveld og en fin dag i morgen.  :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar