søndag 19. september 2010

Ny hobby :)

Hei.

Jeg har alltid likt å drive med håndarbeid. Og nå har jeg fått helt dilla..
Men det er mest på strikking og hekling. :) skal legge ut bilder av det jeg har laget foreløbig. :)
Hender jo t.o.m jeg drømmer at jeg hekler eller strikker.. He he..

Begynte å strikke et lappeteppe i januar..februar ca..
Men der er jeg bare halveis ferdig ;) kommer hele tiden på nye ting jeg vil lage før jeg fortsetter på teppet! He he..
Har nå laget 2 babytøfler og en lue og begynt på kuvertbrikker eller hva det heter.. så vi får se om dette teppet blir ferdig før snøen kommer.. ;)

Fant en video på youtube hvor en dame heklet en suuuuper søt og tøff babysko.. så det måtte jeg bare prøve meg på.. føler jeg fikk dem til ganske bra.. de ble søte ihvertfall. :)





Her er de minste skoa.. de passer til nyfødte..








Disse er for ca 3-5 mnd..







Her har vi den første lua jeg har strikket. dette er første gang jeg har prøvd rundpinne.







Også har vi selvfølgelig dette lappeteppe proskjektet mitt.. :) som tar sin tid.. He he..

2 kommentarer:

  1. Utrolig fine sko du har laget :) Nesten så jeg får lyst til å bestille et par til Eivor av deg :P

    Klem

    SvarSlett
  2. ja det er bare å bestille det :) trenger bare vite hvilken farge du vil ha og hvor mange cm foten hennes er. :)

    SvarSlett