mandag 28. november 2011

Snart jul.

Nå  er det ikke lenge til jul.
Jeg har laget julekalendere til sønnen og til mannen. Og bestiss har laget en til meg som mannen må fylle ;) 
Følte det ble litt feil å lage sin egen kalender. Så bestiss var så snill og laget for meg :) :)

Jeg har ikke fått begynt på julegavene ennå :(  Hadde et ønske om å bli ferdig før 1 des. men ser at jeg nok ikke klarer det målet.. hehe..
Det har har fått gjort da er å skrive en liste over de jeg skal kjøpe til.
Syns dette er like vanskelig hvert år. 
Hvem skal man gi til. Og hva pokker skal man gi til dem??
Uten å blakke seg helt ut. ;)


Jeg sliter veldig med hva jeg ønsker meg ihvertfall. De forslagene jeg har kommet med var ikke gyldige tydeligvis ;) 
Så dette er ikke lett.. Jeg aner virkelig ikke hva jeg vil ha. Vil jeg egentlig ha noe?  Jeg blir jo selvfølgelig glad for alt jeg får. For jeg liker veldig godt å få nye ting.  Men kommer ikke på noe selv. Kjedelig å si klær og smykker hvert år også.. hehe
Selvom det aldri er feil. :)


Jeg koser meg forstatt hjemme i mammaperm. Men føler den går altfor fort. :(  Har fått en god rutine med trilleturer og barseltreff med mange fantastiske mammaer :) :) 
Lurer på hvordan det blir når man begynner å jobbe igjen da. Mister man kontakten? Forhåpentligvis har jeg blitt såpass godt kjent med flere av dem at vi klarer å holde kontakten med flere av dem.. så kan man ha playdates i helger og slikt istedenfor. :) 


Jeg har hatt langt hår en laaang stund nå.. Og for noen uker siden farget jeg det mørkt. men følte ikke det ble forandring nok. så på Lørdag så klippet jeg det også! og det ble KORT! veldig uvant men veldig kult.. syns jeg da.. ble 2-5 cm over hele bortsett fra på toppen. der går det ned til haken omtrent. sånn at det ligger til den ene siden i en sideskill. Og man kan lage en mowhauk av den. Men det har jeg ikke fått til ennå. ;) må ha litt mer trening først. hehe..

2 kommentarer: