fredag 23. september 2011

Ny Blogg

Jeg har nå opprettet en ny blogg.. Har tenkt å bruke begge. men har tenkt at denne skal være mer en form for dagbok og tanker..
mens den andre nye bloggen skal være en ren hobby blogg over ting jeg lager.. og forskjellige prosjekter jeg har. 

 

Jeg er i mammapermisjon nå. og Lille Leontine er i dag 12 uker gammel. :) 
Tiden går veldig fort.. og Hun er veldig krevende.. hun vil gjerne ha oppmerksomhet og kos hele tiden.. så jeg blir litt nedprioritert for tiden.. hehe.. men det er helt greit.. det er barna mine som kommer først. så derfor når jeg da endelig får litt tid så velger jeg heller å spise frokost eller ta meg en dusj eller lign.. enn å skrive på bloggen om hvor sulten jeg er eller at jeg trenger å dusje.. hehe.. 
Men har store planer om å få skrevet litt av og til ihvertfall.. hehe..   Er jo ikke så mange som leser denne bloggen uansett så er jo ikke så farlig.. hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar