onsdag 12. august 2009

Jeg kan se målstreken.. hehe..

Ja!
Startet ferien min på mandag.. og disse dagene har gått super fort...
Er heldigvis i rute når det gjelder forberedelser.. :) serviettene og bordkortene er ferdige..
Og i morgen må jeg vaske leiligheten, pakke kofferten og så kommer Kime og skal fikse neglene mine.. pluss av vi skal levere Felix hos min mor på kvelden.. så vi får litt av fredagen til å fikse lokalet istand uten en liten tass som gjerne vil hjelpe til men som sikkert bare gjør ting vanskeligere.. he he.

Jeg vet at morgendagen kommer til å gå fort.. og Fredag kommer ihvertfall til å gå fort... og så er det plutselig Lørdag!
Virkelig ikke lenge igjen nå.. denne dagen har jeg ventet på i 2 år nå.. vi forlovet oss 29 september 2007.. Og nå er plutselig dagen straks her.. Tihi..
Min svigerinne var på besøk i dag for å snakke litt om hvordan kakene skal se ut.. siden hun skal lage de fleste av dem.. pluss at hun skal lage bryllupskaka. :)
gleder meg veldig til å se den når hun er ferdig.. trur den blir kjempe fin.. :) nesten synd at man må spise den.. he he.. må huske å ta bilder av den først.. he he..

Vi har fått leid en limo da! som skal kjøre oss fra vielsen til fotografen og så til lokalet.. så hvis noen ser en hvit limo kruse rundt omkring på lørsdag så er det bare oss.. he he..





2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med vel overstått! Håper dere hadde en fantastiskdag, og jeg håper på å få sett noen bilder!! :)

    SvarSlett
  2. Hajoo.. har du glemt blgogen din helt etter du ble gift eller ?;)

    SvarSlett